راهنمای خرید اینترنت ثابت پیشگامان سامانه ارائه دهنده اینترنت پرسرعت
نوشته شده توسط : مژده

همان طور که در ابتدای صحبت ها به ان پرداختیم شرکت اینترنتی پیشگامان فعالیت خود را در سال 82 برای ارائه اینترنتی پرسرعت به هم وطنان عزیزمان همراه با کادری با تجربه و خلاق اغاز کرد. هم اکنون شرکت پیشگامان با گسترش و افزایش دامنه فعالیت خود انواع سرویس های اینترنت ای دی اس ال را در سی استان و بیش از سیصد شهر ارائه کرده است. در حقیقت شرکت اینترنتی پیشگامان با تکیه بر توان و بهره گیری از نیرو های مجرب به ارائه به روز ترین تجهیزات و فناوری ها پرداخته است. همچنین شرکت پیشگامان با ایجاد اینترنت پرسرعت, پهنای باند اختصاصی بر پایه بستر های وایرلس و اینترانت سرویس های متنوعی را ارائه داده است.

کد تخفیف جت دیجی کالا ، کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ مارکت را از تخفیف هات بگیرید.

از این ها که گذر کنیم در این بخش می خواهیم شما را با راهنمای خرید اینترنت ثابت پیشگامان اشنا کنیم. در اشنایی با راهنمای خرید اینترنت ثابت پیشگامان کافیست وارد سایت اینترنتی پیشگامان شده و سری به تب های این شرکت بزنید. با نگاهی به تب های شرکت پیشگامان گزینه های مختلفی از جمله اینترنت پرسرعت ای دی اس ال, اینترنت بی سیم اشتراکی, پهنای باند اختصاصی و ... را مشاهده خواهید کرد. برای اشنایی با راهنمای خرید اینترنت ثابت پیشگامان کافیست روی اینترنت پرسرعت ای دی اس ال کلیک کنید.

اینترنت پیشگامان

علاوه بر روش گفته شده فوق با کشیدن نوار طول بار به سمت پایین نیز می توانید خدمات متفاوت شرکت پیشگامان را مشاهده کنید. در اشنایی با راهنمای خرید اینترنت ثابت پیشگامان از طریق گزینه اینترنت پرسرعت ای دی اس ال 2 نیز می توانید اقدام کنید.

 

راه های شارژ پیشگامان چیست؟

تخفیف پیشگامان

برای همه ما پیش امده که بسته خریداری شده برای اینترنت همراه یا وای فای مان به پایان رسیده و در این شرایط به دنبال راهی برای شارژ و تمدید بسته اینترنتی خود هستیم. برای این کار دیگر نیازی به رفتن در دفاتر پیشخوان و کافی نت ها نیست و تنها با نشستن در خانه و چند کلیک می توانید اینترنت خود را شارژ کرده و از سرعت ان نهایت لذت را ببرید. در اصل شارژ اینترنت خود را در سایت پیشگامان می توانید انجام دهید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. یکی از راه های شارژ پیشگامان در عکس بالا شرح داده شده است. برای شارژ بسته اینترنتی خود کافیست روی گزینه استان تهران یا اگر در سایر شهر ها زندگی می کنید روی گزینه سایر استان ها کلیک کنید.

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86





:: برچسب‌ها: معرفی پیشگامان ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: